Inlägg 1241

Nu ska jag bädda ner den gravida Nathalie i min söffa o jag ska hoppa ner i min UNDERBARA nya Sultansäng o sova som en Gniiis. Bättre säng får man leta efter, tack Lillasyster ;-)

Imorrn blir det plock o städ inför helg, sen skicka iväg stora barn till deras pappa o Midas ska till hans farmor o farfar tills på Lördag, men halv elva ska jag o hans pappa med han till BVC för 2½ årskontroll =)

På kvällen blir det nog en smygande utgång, asso jag vet men sitta hemma utan barn är så JÄVLA tråkigt det kryper av tristess när dom inte är hemma så det blir tt par öl nere på byn imorrn kväll, hoppas jag träffar mina Homiiies!

Sov gott aliihopa, även du som skickar så fantastiska kommentarer, naaaw you made my day! :-D


Kram på er!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0