Inägg 137

God morgon mitt i veckan.
Gårkvällen spenderades inne hos frugan och gjorde klart de två album vi ska ge till Gudrun och Ulrika på familjeförskolan med foton från middagen vi ordnade :-) Dom kommer nog att bli superglada!
Idag var det upp tidigt för Linus skulle vara hos tandläkaren klockan åtta, så vi stegade in tre minuter över! Men tandlkaren var sjuk så det vart en såndära genomgång med alla grejjerna, han fick bedövningssalva och så testade hon att sticka honom med nålen i tandköttet och han ände ju inget alls! Så, den 18 maj fick vi tid, är ett tag kvar men skulle han få ont så får vi ta en akuttid ialf, för han har en tand som är superdålig. Men, nu drar jag in allt såätande av godis förutom lördagar och mindre saft och juice och mer vatten o mjölk. Nån ordning får det bli!!
Nu håller jag på att framkalla kort, måste ha lite nytt! Och jag håller ju på med en klippbok om mig själv och lite av miott liv, så mer kort måste det bli!

I eftermiddag ska Marcus iväg på match men vi ska hjälpas åt och städa innan dess, han tar uppe och jag nere.... Det är liksom dags nu för ett storstäd!
Hoppas ni får en bra dag, OH måste ta ut middagen. Idag blir det blodpudding!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0