Inläg 176

Alltså hallå, har jag tur eller ? Jag kommer jobba från den 22 maj tills den 16e augusti. WAAAHAHAHAHAAAAA!!
Jag kom till Birgitta imorses, hon heter så min sommarjobbängel för att fylla i lite papper på mitt vik, så säger hon
-Terez, en tjej har hoppat av, kan du tänka dig att jobba HELA sommaren?

Men sköjja pappegöjja att jag kan!! Så ja, sommaren är nu räddad så det blev ett långtids vik ialf, så jäävla skönt det ska bli och jag fick inside information att personalen på min avdelning är superbra och är bra att jobba med. Tack för det!
Så det blir att vara pappaledig för Marcus och pojkarna får börja på fritids så snart som möjligt, herreminje solen lös strakt på Berthage idag minsann!

Annars är det allt bra,imorgon kommer Jenny och hennes sambvo plus barn och ska träffa Boss och kommer nog ta med honom tillbaka ialf, jag satt igår och skrev kontrakt vad som gäller nu när dom ska ha honom på foder så att det inte blir några fel eller så, känns alltid bra att ha saker på papper.
Är inne hos frugan nu med Midas så Marcus får sova ifred en stund.
Nu ska jag fira med ett glas saft!

Tyck Till.
Postat av: novalie

do it =)

2009-04-30 @ 12:49:02
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Det är du värd gumman =)

2009-04-30 @ 17:40:46
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0