Inlägg 124

Hur har ni det i detta fantastiska väder? Jag, Midas och Linus tog nyss en promenix, gick en extra sväng och sen till ICA och köpte Uddevallare, det kan vi äta 5 dagar i veckan haha!
Midas ligger i skrivande stund på golvet och börjar bli kinkig, han är ju ALDRIG kinkig nästan så han börjar bli trött så det blir att lägga honom strax en stund....
På Söndag har jag bestämt att vi ska tömma resten av balkongen och nästa vecka ska vi åka och köpa en balkongmöbel, har JAG bestämt, vi kan ju inte gå miste om denna underbara solen heller? OCh eftersom vi har eftermiddag och kvällssol är det ju mer värt att njuta, tänk en kaffe under parasollen? Yepp.

Alltså jag älskar Facebook, jag har hittat så mycket gamla vänner och klasskompisar jag ALDRIG trodde jag skulle få höra av igen, så uppfinnaren av Fejjan borde fan ha lite cred ;-)
Men, nu blir det att laga middag men först lägga Midisen.

Ta vara på varandra...


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0