Inlägg 125

Jaha men sedärja, Linda Rosing har visst funnit kärleken i ett 19-årigt lammkött, det är tom för häftigt för mig, jag tycker att 19-åringar är unga, jag tycker INTE dom ska ha blandad ålder på uteställen, jag tycker ett ställe i var stad eller samhälle ska ha ETT ställe där det är 18, resten ska det vara typ 23 eller 25... JAg har vart ute dfär det florerar mycket 18åringar, ett par ggr i brist på annat och ja, vad säger man? Jag vill typ ta första bästa Buss nummer 5 HEM igen. Visst, jag har med vart 18, men jag är inte det nu och jag skulle nog aldrig bli ihop med en som var tio år yngre än mej, eller mer...
Alltså tänk om dom ska ha en mysig middag med vin och Linda ringer sin Hugo på hans nalle när han springer på stan och ber honom kasta sig in på Bolaget och köpa en flaska rött.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Jäävlars skit, det går ju inte!
Han FÅR inte, Linda får alltså helt sonika ta sej till Bolaget själv och köpa UT flaskan till henne och hennes käresta eller får helt enkelt Hugo ställa sig utanför som alla andra som är under 20 och hoppas nån A-lagare är bussig och köper ut..

Ja, jag säger då det....

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0