Inlägg 126

Ja, nio är klockan och solen skiner och himlen (himmelen??) är blå. Ja, nu vågar man kanske börja hoppas på att våren är HÄR??
Pojkarna är sen en timme ivägskickade till skolan, Linus har simskola idag som han ser fram emot, Lukas skulle måla klart sina påsk-saker så ja, det var två leende som gick iväg till skolan imorses.
Och ja, igår fick man ju veta lite saker somg ör att jag undrar ju egentligen vad vissa människor går för, men man ska se det med, helst med egna ögon.... Men som ni vet ska man höra mycket innan öronen trillar av.

Ryggen är PISS idag, igår var den bättre men idag är den inte rolig att brottas med så jag ska smörja in mej i heat aloe veralotion snart och på med gladpack och lägga mej i soffan med Midas och sjunga lite sånger och mysa, så kanske man glömmer bort den? Ryggen alltså.
I eftermiddag är det tänkt att vi ska till Torp och köpa nya handtag till dörrarna på nedervången, alltså skrubb och toadörr. Kanske ska måla klart skrubbdörren ikväll då? Ja för jag är så jävla clever att tar på mej project alla dagar ryggen är åt helvete... Sen ligger jag där utslagen som en gammal kärring och gnyr lite, men jag har då kanske en nymålad dörr eller ett klorinrent badrum ju, så ibland är det värt....
Nu blir det bloggrunda och lite annat, sen ryggsmörj och bebismys.
Hoppas ni får en fin dag,. och nej jag kräver inga kommentarer längre för jag är kass på att kommentera själv jag VET det, men visst är det fint när man kan erkänna sina brister?

Tyck Till.
Postat av: novalie

haha jag kommer ju alltid kommentera då och då ...

Sugen på att dra ut i skogen och släppa ut galningarna?...Jag tänkte dra ut om några min ...

2009-04-02 @ 09:31:58
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Jaa, du är redig!

Fan jag missade ju att du skulle ut, men jag var ju ute, vi träffades ju haha! Men, kanske en sväng ikväll med the crazy dogs ??

O

2009-04-02 @ 15:42:40

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0