Inlägg 127

Oh men idag har vart en superbra dag, ialf hittills. Tja, eller den började sådär när jag skulle ner och sola, automaten som sitter där nere tar tior, femmor och enkronor och jag hade en femma och resten enkronor, men den har även en gene vilja och verkar välja ut vilka mynt den vill ta och inte. Sådär står jag, BUTT NAKED i det halvkyliga rummet och har fått i 19 kr, och den sista, den VÄGRADE!! Så jag fick messa frugan i all depseration och hon i sin tur letade desperat efter en annan enkrona, så fick jag kasta på mej kläder och bort till henne och få en ny, ner till solariet igen och den, den funkade inte HELLER, sen som grädde på moset tappade jag den i en springa som finns på automaten. Hejja.
JAg svor, högt och alla fula ord jag bara kunde komma på. Sen stegade jag ner till vaktmästeriet för att gnälla lite, var det nån där? Nepp. Men sen sprang jag på frugan och Sanna så jag fick en TILL krona av frugan, vad skulle jag gjort utan henne? Min räddare i nöden... Och den funkade! Men, då hade min soltd gått ut så jag bokade om tiden efter och till SIST kunde jag lägga mej med lurar i öronen och nynna till musiken. Efter haöva tiden baknade det på dörren, WTF???
MEn, jag låtsades inte höra... Jag solade minsann vidare.
Sen träffade jag Lena som skulle till berget med Kerstin och fika, så jag hämtade Midas och fika och gick ut och satte mej där, då var frugan MED där :-)
Så där satt vi en stund i den underbara solen och åt ostmackor och bara hade det ja, allmänt very NICE.
Sen, hämtade jag o frugan Alexander på dagis och så fick vi för oss att sopa utanför vår port, och det behövdes. Och jag låg på alla fyra i rabatten under buskarna och plockade fimpar som ÄR mina, jag mitt lata arsel kastar ner dom från loftgången, vilket jag ska sluta med nu..... MEn det vart två ganska stora prydliga högar av mentholfimpar ;-)
Så, det har varit en ute-dag idag!
u ska jag snart börja med middagen, idag blir det lasangette!

Ha en fortsatt superfin dag!

MADDE: Ska vi gå till skogen med voffarna ikväll? Du kan ju skriva på msn sen.

Tyck Till.
Postat av: novalie

fan va sur man blir när mynten inte vill funka e det nått man ska ta upp me den som har hand om solariet eller ??

ja det kan vi ta å göra =)

2009-04-02 @ 17:17:12
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Ja, men jag ska nog ringa det numret som finns där nere, det är piss att vissa inte funkar...

Men jag skickar på msn sen så får vi se när vi kan, jvi ska nog dra med Marre... :-)

2009-04-02 @ 17:34:46
Postat av: L

En underbar dag har det varit! Och lit tjatter i solen är aldrig fel =) Kramen.

2009-04-02 @ 17:37:20
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Haha! Det glömde du säga att du sprang halvnaken på området!! Vaffö missar jag SÅNT??? Och jag e svin RÖD av allt solande idag!!! FAAAN? Tack för idag!

2009-04-02 @ 18:13:27
URL: http://lillalivetochjag.blogspot.com/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0