Inlägg 129

Men hur mår ni ? Alltså det har vart lite halvmulet väder i Uddevalla idag och det märks faktiskt tydligt, ialf på mitt humör. Men, jag hade en TOPPENDAG på familjeförskolan, Linda, frugan lyser upp min fredag, ni är underbara tjejjer!!
Sen kom jag o Midas hem, han hade slocknat i vagnen då pinkade jag Boss o sen åkte jag med frugan med hennes kids till ÖB och köpte griseknorrar till Boss och duschcreme och lite annan skit, påskägg med inför nästa helg till pojkarna :-)
Ikväll blir det himla lugna gatan, imorgon är det gårsstädning här på gården så ALLA som vill och kan ska vara med ute och vi hoppas på sol och härlig blå himmel. Det bjuds på körv och bröd och det är ju roligt för barnen att vara med så tur egentligen at pojkarna var hemma från deras pappa denna helgen.

Nepp, nu ska jag göra annat.
Ha en fin kväll!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0