Inlägg 130

Ja, är inne en snabbsväng för idag har vi gårdsstädning ute på området, de flesta är ialf ute sen finns det surfittor som sitter inne och trycker pga av att vissa inte fattar att alla människor tycker olika. Men, hoppas ni sitter inne med rent mjöl i påsen era lata rövar!
Men, Midas vart hunrig så jag fick gå med honom in men jag har ialf sopat en innergård nästan själv, sen kom Madde och hjälpte till :-) Klockan två bjuds det på nygrillad korv och bröd, inte dumt alls!
Marcus är iväg hela dagen på DM i bandy och jag håller alla tummar som bara går :-)
Men ja, nu ska jag se till att Midas får i sig sin mellanmålsvällign sen blir det ut i det underbara vårvädret igen!!

Tyck Till.
Postat av: novalie

ja va tvungen att dra mamma hade ungarna å akita satt ute å gnällde haha så jag fick änna välja att gå ner till mamma istället men lite va jag me iallfall bättre än inget haha

2009-04-04 @ 18:12:58
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Jag jobbade mellan 8-17 så renare mjöl än så kan jag nog inte ha ;) Trist när folk bara skiter i det!! Kraaam.

2009-04-04 @ 20:39:58
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0