Inlägg 131

God kväll eller mer god natt kanske ?
Jag ska snart ta mej i kragen och släpa my tired ass up into bed. Men, först  lite blogg och Volbeat :-)
Har haft en myskväll med kidse, vi låg utslagna i soffan allihopa och kollade Björnbröder och dom fick sitt lördagsgodis, sen somnade dom som stöckar vid tio. Midas hade då sovit i en timme men vaknade igen, men efter lite mammakärlek somnade han igen, lillefisen. Och min kära prins har minsann lärt sej att vinka, detni! Nu ska jag lägga upp lite bilder från idag plus en film när Midas vinkar, så sött. Nästa inlägg kommer det!
Marcus är nog på krogen ikväll, han skulle iväg och se nån fotbollsmatch på TV som var sååååååå viktig och ta ett par öl, eller 20 vem vet?! Men, i gengäld fick jag visst löfte om att han ska vika ALL tvätten själv imorgon, och det mina vänner är inte lite tvätt att vika heller för den delen, så ja, Marcus min kära glöm inte detta nu ;-)
Nepp, bilder var det!
Sov sött


(Update: Orkar inte ladda upp bilderna här, men dom finns på bilddagboken, finns att kolla under miggs, men du måste då vara inloggad på BDB)

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

kikar in och önskar en trevlig måndag :)

2009-04-06 @ 13:27:49
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0