Inlägg 134

Ja, idag vaknade jag av ryggen, som gjorde nedrans ont och jag kunde knappt komma upp ur sängen utan att grina illa, fyfan.... Och ja, jag får ju vänta ca 2½ månad till på en läkartid, ja... Visst är det underbart!?
Men, jag har tack o lov min heatingsalva med Aloe Vera som jag kletar på och sen på med gladpack, det blir stekhett men jag är nöjd, så jävla gött!
Men gudars, jag hade fått ett medd på Inkorgen nu på Fejjan och att det inte var Thomas "Fjant", mitt gamla ex från Munkedal jag var ihop med när jag gick i åttan. Ååååh jag var så kär i honom, han hade långt svartfärgat hår, svart skinnrock och spelade gitarr och visste typ ALLT, mer allmänbildad person är nog svårt att hitta. ANyhoo, han var 19 (!!) då och vi var superkära :-) Och alla tyckte vi var sååå söta ihop... Ja, det var tider det!
Idag är det gott väder ute, ska snart göra frukost till oss sen skicka ut pojkarna en stund så dom får springa av sej.

Jaha, det var väl det jag hade just nu ialf.
Ha en bra förmiddag!

Ja, och här har vi en bild då, på mej o Fjant när vi var ihop fast här är han blond
Shit, det var tider det!





Tyck Till.
Postat av: Lina

Haha, vilken nostalgi! Minns du hur jävla snygga vi var på den tiden?

2009-04-08 @ 11:41:24
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: miggs

Men du, har du kort kvar från då?

2009-04-08 @ 14:58:19

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0