Inlägg 135

Ja, här kommer lite bilder från igår ialf... Bättre sent än aldrig ;-)


Vi tog en eftermiddagspromenad i solen :-)
Fast Lukas var hemma på gården, han hade abolut INTE tid att gå med....

Men Midas var glad! (Kan han vara annat den ungen)

Fotade min fina voffe
(Och nej, han är kopplad det vara bara när jag fotade jag tog av kopplet,
om NÅN nu skulle störa sej...)

Midas kryper! Och som bara den, igår kröp han runt i hela vardagsrummet
och han var så glad!!

Men det slutade minsann inte där,nejnej, han kröp bort till pojakrnas
fotöljer och ja, som ni ser reste han sej. Oh mitt begåvade barn!
Imorrn tar han studenten från Handelshögskolan, bara så alla vet!

Mina tre vackra underbara skitungar!!
Ni är fan bäst, och ni är MINA!

Tyck Till.
Postat av: novalie

duktig du är som orkar lägga upp bilderna här ...tar ju en evighet att få upp en

2009-04-07 @ 10:16:28
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0