Inlägg 138

Jaha, jag visste inte att Påsken var en såmdära megastor helg? Pratade precis med pojkarnas pappa om helgen, nu ansåg jag att nyår, midsommar och jul är stora helger som man har vartannat år, inte påsk. Påsken är ju typ lika stor som nationaldagen eller Valborg liksom.. Eller ?
Men ja, han skulle ialf ringa ikväll så får vi se vad som man kommer fram till.
Jaha, är inne hos frugan jag har hjälpt henne att städa lite och ta reda på alla ungar :-P Men det gör mej inget jag hjälper gärna till! Jag har ju en karl hemma nu resten av veckan, det har inte hon så ja...
Marcus hade visst match idag, så han blir borta sen några timmar men jag tänkte baka kanel o vaniljbullar, bakade ju Brytbröd idag dert är så jäkla gott och enkelt att slänga ihop!
Nepp, nu ska jag sluta ge mej själv aså jävla mycket cred höhö.

Kerstin : Nästa ggn sitter vi kvar, men då får du fan tvätta dig bättre, det var ju liksom därför vi gick för du lukatde så unket ;-D PÖSS tösabit

Tyck Till.
Postat av: Kerstin

RETARD!!! Stäng munnen!! Haha! Löve to ya!

2009-04-09 @ 11:36:09
URL: http://lillalivetochjag.blogspot.com/
Postat av: fia

Påsken är ju större än nationaldagen och valborg, de dagarna är man bara ledig en dag, påsken ÄR en storhelg som jul och midsommar.

2009-04-09 @ 11:55:41

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0