Inlägg 139

God afton vänner, och alla ni andra!
Jaha, i skrivande stund sover Midas kvällslur men ska snart vakna till liv igen, då somnar han runt halv tio igen och sover för natten, det är gött mos att man fått lite rutiner ialf på pojken :-) Och jäklars vad han kryper nu, det är så jävla sött!!
Ska snart bort till ICA med alla mina kids och voffe, lite grönskar ska handlas för dopp i creme fraise (stavas?) till kvällsmyset.
Middagen idag bestod av ungsgrillad lax, ris o sås, himla mumma det!
Jah, och Marcus är ju iväg idag med gänget som var i GBG på jobb, hoppas han har roligt ialf :-)
Sa jag att jag fick ryck och mblerade om Midas rum igår när jag sänkte sängen? Neh men det gjorde jag ialf, eller ja kanske ingen superchange men flyttade lite här o var så nu blir det mer LUFT i rummet, det är bättre att han har mer golvplats nu när han kryper... Måste sätta upp grinden nere med i trappan, för snart kanske han börjar klättra i trappan och bättre att vara säker innan. Grinden uppe sitter redan, den satt när vi flyttade in! Hur bra som helst.
Nu ska jag sluta låta så jävla positiv och börja reda ordning på kidsen.

Ha en mysig kväll nu peeps.

Tyck Till.
Postat av: Anonym

creme fraiche.. ;)

2009-04-09 @ 20:42:48
Postat av: Yesman

En fråga bara, sitter du jämnt själv på kvällarna? verkar ju nästan så, om man bortser ifrån dina kids då.

2009-04-09 @ 20:45:05
Postat av: miggs

Yesman: Nej, inte direkt. Men mycket ensam för min sambo jobbar skift och de veckor han inte jobbar sent har han träningar o matcher.

Men, mej gör det inte så mycket alls faktiskt :-)

2009-04-09 @ 21:05:30
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0