Inlägg 139

Jaha ja, men hur har ni det pöjjkar? Och jag ska nog fan börja ta Trademark på en del saker hos mig, copycats gillar ingen eller hur ?
Sitter i skrivande stund och äter ljumna brytbrödsfraller med ost och dricker en kopp oboy, så jävla gott va!
Var precis ute med min voffe, jag tror bestämt att det spritter vårkänslor i honom, han var lite halvgalen och busig :-)
Imorgon ska vi till Marcus farmor o farfar hela högen på middag, lördag bär det av ner till mamma, men där lämnar vi mina två stora hooligans. Dom ska inte till deras pappa denna helgen men då sa mamma
-Åååh men då stannar dom här hos mej!
Jahaja, men ok dårrå :-P
Och den megastora påskbrasan dom samlat ihop till här på området (som min hund f.ö poopade vid kanten på igår) så hade kommunen sagt NEJ till den plötsligt, så nu blir det ingen brasa!? Varför inte det??
Trodde dom att vi skulle elda upp hela Vindfället måntro?
Men jaja, vi ska nog ialf iväg på påskfest hos min kära svåger David men hade barnen vart hemma hade dom ju så gärna velat se den, men nu missar dom ju ändå inget, eller hur....
Midas och Marcus nanar gott uppe i sängen, Marcus behöver ta igen lite sömn, häromdagen hade han visst bara sovit 4 timmar på typ två dygn... Hoppsan Arne det var väl lite dumt?
Men som sagt, nu låter jag honom sova, bädda kan jag göra sen ;-)

Sa jag att jag beställde en musmatta? Nähe, men det gjorde jag ialf, med motiv på mina underbara barn!

Ha nu en fantastisk dag!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0