Inlägg 140

Ja, vi var ju på ICA nyss men på vägen dit var mina stora ungar sådär underbara dom kan vara för det mesta ;-)
Men, Lukas fick idag ärva ett par joggingskor av en kompis, som Linus lånade när vi gick och påväg dit så sa Linus

-Jag ska bara kolla hur snabbt jag kan springa i dom, för jag tror dom är SKITSNABBA!
(Tänk er då att Linus inte kan säga R utan säger J istället...)
Så kommer då storebror, konstapel Karlsson och säger när Linus är påväg nerför backen
- Ta det luungt nu Linus så att du inte ramlar vettö!

Ja, men dedär var väl min kommentar som mamma eller? Nähepp, tur man hinner få fram orden ibland.
Sen, så tydligen har pojkarna fått för sej att doma skorna då blinkar blåa på undersidan ibland (vilket dom INTE gör)
men så sa Linus
-Jag får kanske gå vartannat steg så att batterierna inte tar slut
Konstapel Karlsson kontrar med
-Men alltså Linus, det är liksom inga batterier i dom, det är sånadära skor dom bygger ihop, Byggskor alltså!


Underbara barn :-)

OH- Min hund kan visst vakta, han stod nyss i köket o morra åt köksfönstret-

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0