Inlägg 141

Marreballe min trogna vapendragare var över igårkväll, vi delade på en kall folköl och pratade om ALLT, precis som vi alltid gör. Jag är lite förvånad över att en del verkar verkligen på allvar tro att jag bryr mig, men dom som känner mej bättre (tex Marreball) vet att så inte är fallet, hon är likadan, det kom vi fram till igår, att vi är så jävla lika i så jävla mycket.... Vi trodde vi hade pratat igenom liksom allt, i alla ämnen men nepp, ibland dyker det upp små luringar och pluringar!

Var uppe halv åtta i morses, pojkarna var redan vakna då och Midas har visst lärt sej att putta upp dörren medans han ligger i spälisen, men han grinar inte han ligger mer
-Öh? Öh? ÖH? ööööh? Öh? ÖÖÖH.
Sen blir han sprattlig som en fågelunge av glädje när man kommer in, varje morgon ett stort Midasleende, då blir man glad i själen, sen kommer man ner och hittar två till skruttungar under varsin filt i soffan.
Marcus kom hem inatt vid ett-tiden, hade som vanligt med sej mat till mej som jag inte åt upp fast nu hade han från Charlie med sej, men vem är sugen på kebab med mos klockan ett på natten OM man inte vart på krogen?
Men ja, han fick ialf frukost....
Men jag fick jagat upp honom till sängen imorses ialf för han hade ju "somnat" i en sån fin ställning på soffan, och vaknade av att Bobo ringde för dom hade samling kvart över tio, Bobo ringde tio....
Jaja, sen fick jag ner med tvätten och kasta in två maskiner, ut med voffen och när jag kom tillbaka hade Marcus åkt redan, så ja nu sitter man själv igen, får tvätta och dammsuga efter en fällig hund själv igen, vika tvätten som blir klar själv igen...Nästan lite skrattretande faktiskt om jag läser det själv.
Sen kommer ialf min kära svägerska och hämtar upp oss för det är ju middag hos Marcus farmor o farfar som ni vet, och Midas blir kvar med mina svärisar han ska vara där tills på söndag, jävlar vad länge... Men, där han blir han så extra ompysslad och bortskämd så han lämnas i goda händer!
Och apropå svärföräldrar så hade jag ett nattligt samtal med min lite förfriskade svärmor inatt, och det var ett givande samtal på många sätt, och mestadels väldigt väldigt bra! Jag har en kanonfin svärmor (och svärfar) och det är jag glad för, igår kom dom tex förbi med varsitt påskägg med godis till mina stora pojkarm jag menar bara en sån sak? Hur gulligt är inte det då?

Jaja, nu ska jag ner till tvättten ialf, det görs ju inte av sej självt direkt, fast en del människor (no names) verkar tro det.

Jävlar undrar vad en polska kostar i månaden? Kan man hitta en på blocket måntro....
Hörs vi inte mer så ha ialf en underbar långfredag och jag hoppas ni är med nån ni gillar under dagen :-)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0