Inlägg 143 GLAD PÅSK!

Här kommer lite bilder från igår ialf först och främst

Mina Påskfina killar innan vi åkte. Mammas hjärtegryn!

Svåger David och hans gulliga tjej Sara var där, och ja, David ÄR lekfarbror :-)

Jennie-Ann och Jonas <3

The Mama och Loppan

Efter maten drack vi kaffe, här var det nyss fullsatt :-P

Min söta svärmor :-P med kommentaren
-Vafaaan tog du kort nu-

Farmor Doris, hon lagar nog jordens godaste mat.
En mer bullfarmor än henne får man leta efter!

Tre generationer, gammelfarfar Göran, farfar Ingemar och Midas :-)

Sen gick vi ut och satte oss på altanen, så jäävla underbart!!

Sen satte jag mej på trappan i SOLEN med ett glas iskall öl och njöt!

Farfar gick på somnaMidas promenad!

Snorpan
 
Kärlek i bilen påväg hem <3

Sen kom Jonas och

Jennie-Ann och vi spelade Scrabble :-)

Ja, i stora drag hade jag en underbart Långfredag! Nu har jag duschat, bäddat och plockat undan lite, ska snart upp och bädda rent i pojkarnas sängar där Linnéa och Mimmi ska sova inatt för dom ska komma ner och passa Boss ikväll, TACK tjejjer!!! Ni som följt min gamla blogg vet att doma två tjejjerna gick mycket ut med Boss innan vi flyttade och ja, det är ju ett år sen dom träffade honom så dom blev superglada när jag frågade!
Sen blir det att fara ner till mamma på middag och lämna pojkarna där, och sen hemåt, byta om, sminka om sej och sen till David (svåger) på Påskpartajj!!

Jag hoppas ni får en underbar Påskafton, det kommer ialf jag ha med sol, kalla öl, Marcus och folk jag tycker om och Älskar, kan det bli bättre!!
Kort kommer säkert imorrn ;-)

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Terez.. Du är fan fin!

2009-04-11 @ 22:05:18
Postat av: miggs

Anonym: Aaaw men tack :-)

2009-04-12 @ 11:36:27
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0