Inlägg 144

Lite bilder från gårdagen!


vi åkte tillmamma på middag, pojkarna hade Påskat och fått lite gdis och ritade så fina
påskteckningar!

Solbruna ben och sandaler, nu är det VÅR!!

Mamma,mormor,svärmor BÄSTA ever!!

Jag o mitt mongo

Sen gjorde vi oss fina, Linnea och Mimmi kom som passade Boss
och så drog vi mot Högsäter hem till

Min galet underbara svåger David

Lite av folket som var där, jag hann fan inte fota fler för kameran dog, såklart...
Men, Pontus,Linda,Angelica och (ååh jag MINNS inte hennes namn..förlåt)
Kom ialf med....

David och underbara gulliga Sara :-)

Mitt mogno igen

Jag o Jennie-Ann

Mackan o Marcus <3 Sötsaker!!

Ja, fler kort finns på min BDB. orka lägga upp alla här, hinner ju fan bli onsdag innan det är klart :-P
Men vi hade trevligt igår och det var mysigt folk och jag trivdes som bara den, TACK för en bra Påsk!!
Ja, Linnea och Mimmi sover än, tonåringar vetty haha! Men jag låter dom allt sova :-)
Ska snart bege mej till ICA tror ja och köpa färskt bröd och komma på vad som går snabbt o lätt till middag men ändå är GOTT...??
Kanske kycklingfilé/ris i ugn idag? Mja, det får det nog bli! Det uppskattas ju med av min hyfsat kykling/riskräsna sambo.
Nepp, jag återkommer sen, nu soffa och TV.

Tyck Till.
Postat av: L

Shit vad brun du har blivit gumman!! Du är stekhet ;)

2009-04-12 @ 15:43:43
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0