Inlägg 145

Kvällen igår var väldigt passiv, fick hem mina stora pojkar rutn halv åtta kom mamma med dom, dom hade spenderat heela dagen vid en sjö och fikat och myst där så deras dag hade varit kanon!! Så det var mest bara i med kvällsmat och sen sängen. Sen kollade jag o Marcus film och vid halv ett slocknade jag ialf gott!
Nyss var jag o Linus på ICA och köpte grillkorv och en engångsgrill, vi ska till Bjursjön idag hela familjen och grilla korv och bara vara, måste ta vara på dagen ju, nu jobbar Marcus sent hela veckan så då ser man honom knappt så ja, idag är liksom en familjedag :-)
Till helgen ska pojkarna till deras pappa, jag o Midas åker till Essunga där mamma är hus/häst o hundvakt till hennes kusin som är på semester from Onsdag, så jag ville absolut åka dit ut, vara på landet, mocka och rykta hästar och gå i skogen. MYSIGT!!
Men, bilder från våran dag kommer sen ialf :-)
Ha en fantastisk dag allihopa!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0