Inlägg 146

Jaaaha, jag har inte orkat lägga upp bilderna från igår men vi hade trevligt, fast det fanns inga bra ställen att sitta vid tyckte jag? Så nästa ggn vi ska få för oss att åka ut och grilla och ha oss så drar vi ner till Unda, där finns ju ialf en riktig STRAND man kan sitta på.. Men Bjursjön är ju kanon för vovvar oså, och om man promenerar men jaja, vi kom ut ialf en stund.
VAknade i morses med en Midas som var sååå febrig, hur mycket han har vet jag inte för hans temp är totalt jävla väck? Men, jag fick ialf bort till Apokteket och köpt Alvedon och annat bra att ha hemmagrejjer vid förkylning, det vi hade börjar sina lite. Sen köpte jag mer fruktpureér och mellanmål och dryck till honom, man vet ju själv hur det är när man har feber att varm lagad mat är inte SÅ roligt att äta, men ja nu efter lite alvedon och juice så är han något piggare men vääldigt mammig :-/ Pluttskrutten....
Annars är allt fint, pojkarna började ju skolan idag sen lovet, Linus startade med Idrottslyftet med Kalle o Magnus, Lukas har det nästa vecka. Imorrn har Linus gympa och torsdag har han simskola och fredag ska han och klassen till UNIVERSEUM! Han tycker det ska bli så spännande, Lukas ska på utflyckt till Åleslån på torsdag, han har varit fär några ggr förut och han älskar det, finns massor att upptäcka och titta på och prata om :-)
Så denna veckan händer det allt en del ialf för dom, gott nu i det härliga vädret!
Och senare kommer Emmy, Timothy och Tindra på besök, vi har inte setts på ett tag!
Ha en underbar dag.


And, you will never EVER get to me. Boyah!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0