Inlägg 147

Preciiis skickat iväg pojkarna till skolan, var uppe runt sju trött som en anka och gjorde matsäck, att göra matcsäck kvällen innan är ju bara dumt eller ? Baha! Men, jag sov ändå i soffan inatt, vid TRE väckte min kära sambo mej när jag stensov och frågade
-Får jag se på film häruppe?
Och jag har sagt till honom hundra ggr att väck mej INTE om jag sover för ser han tex på film då så vaknar jag inte av det ialf, värre blir det om han VÄCKER mej för att fråga allehanda ting då somnar jag INTE om....
Så, jag frustade väl nåt ohörbart med dunkudden under armen och susade ner till soffan, vaknade av att jag legat på hela armen och den var typ förlamad, himla käckt sådär runt kvart över sex imorses.
Nåväl, i mej två Ibuentin och ett glas cöla så var jag i god fprm igen :-P
Så, matsäck gjordes, under tiden värm,des det välling och hämtades bebis som tack o lov kan hålla flaskan själv nu förtiden och emellan DET så jorde jag ju frukost. Pjeew :-P
Men, nu är dom avvinkade och pussade och hoppas det blir en bra dag, Lukas har utflyckt och Linus gympa idag ialf så dom har allt att göra i skolan :-)
Midas kryper runt på govet och vill gärna trycka på SWITCHknapparna på domdära sladdgrejjerna , ni vet en sån man sätter många sladdar i som man kan stänga av på en röd knapp? Vi har två såna en vid TVn och en vid datorn och det har han dille på, men nu har man lärt sej att ligga steget före och Jajja honom i tid, men jävlar vad sur han blir, likadant som att i skrivande stund har han sin tandborste i munnen (den får han med liite tandkräm på efter morgonvällingen) och ska absolut trycka på av/på knappen på datorn men så sätter man benet framför och han blir så jääävla sur! Men hur roligt är det om man är mitt uppe i nåt så kommer PilleÖrjan och stänger ner allt.... Och varför ska alla jävla knappar LYSA? Har den som kom på det inga krypande bebisar?!!

Nepp, nu blir det morgonthé och mys i soffan med Midas.
Ha en fabulöös dag allihopa!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0