Inlägg 150

Hittade Lagunaparfymen på Eleven, nu är den på väg hem till mej. Moouuahahahhaaaaaaaa!!
Så, nästa vecka blir det ialf ett par paket att hämta plus att jag måste köpa lite nytt till pojkarna, deras kläder är antingen för små eller typ puts VÄCK?!!
Men, en update i deras garderob är ialf ett måste just nu, men frågan är vart som är billigast i mina krokar, har nån ett förslag?

Ha nu en bra kväll.


PS. Får jag blåtutte inatt är det DITT fel MarreballeBallooooo.

Tyck Till.
Postat av: novalie

Va har hon gjort imot dej nu hahah

2009-04-15 @ 23:51:40
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Men vafan hon nöp mej ashårt den jäveln, i förbifarten så FEG är hon med!!

Men, jag nöp henne för ett litet tag sen och hon gav väl igen, men sen gav jag igen IGEN så nu är bollen i rullning :-P

2009-04-16 @ 09:03:06

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0