Inlägg 152

Dagen har forlöpt i en ganska lugn takt, och ja det har allt hänt en heldel. Jag fick ett cpryck och gjorde ordning ute på balkongen eftersom NÅN verkar tro att det med fixar sej av sej självt, men i detta fallet fixade JAG det. Så, nu står det ca 8 svarta sopsäckar därute på ena sidan med sånt som ska kastas på tippen och jag kan ju bara hoppas på ett mirakel att det blir gjort under helgen, men anyhoo, andra sidan vart ju fri så upp med min strandstol och paraflaxet, parasollet? och ett täcke på golvet där, ner med Midas på täcket och på med hans solhatt och jag kastade mej i solstolen och stekte i en HEL halvtimme utan att bli avbruten. SÅn jääävla lycka och jag har LÄNGTAT efter att få steka i solen.
JAg fick även ner lite till förrådet med, så ja.
Middagen idag vart ärtsoppa och pannkakor, så jävla gott va!
Ikväll har jag dammsugit och skurat golven nere, imorrn blir det uppe inför helgen och få ordnng på ytterligare tvätt, ska ju upp o tvätta 7 så vi har rent över helgen. Och nej, jag är inte så jäävla redig som ni kanske tror nu men jag får mina ryck, dock inte varje dag, ville bara göra det klart för alla :-P

Badade Midas med förut efter hans kvällvila, masserade honom och på mej jamas och han somnade gott på mitt bröst och när jag bar upp honom och skulle pussa mina stora rediga killar god natt jaha då hade dom somnat?!!

jo rackarns ja, jag hittade bra med kläder till pojkarna förut och det var på Linus o Lotta och fick en massa kläder för ca 1200, det var munktröjjor, shorts, byxor, sockar, t-shirts osv osv. Himla bra inverstering ialf.
Och jag fick även min fina MUSMATTA idag på posten, fan så fin den var! I veckan ska jag köpa ramar till mina förstoringar jag beställde som kom igår, en till mej o en till mamma :-) Och motivet är ju såklart mina tre skruttfjärtungar!

Nu cigg och sen en kopp thé.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0