Inlägg 155

God morgon, jaadet är lördag och Midas tyckte att vi skulle vara pigga och vakna halv sju i morses.. Men vi gosade ner oss i täcket en stund innan vi gick upp. Midas grötfrukost, jag kaffefrukost. Sitter och lyssnar på alla vårfåglar och tittar ut på hästarna som går nästan precs utanför fönstret, och solen är ju underbar idag. Ibland är livet ganska gott! Väntar på att mamma ska vakna så ska jag ut med voffarna och sen ge småhästarna vatten :-)
Ja, jag ska ta bilder men fan fick inte med sladden så det får vänta tills jag kommer hem,
hoppas ni får en fabulöös dag!

Dessa två ska jag ut o pussa på snart :-D

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Naaaaaaw har din mamam hästar ? :)

åhh sötnosar :)

Längatr tills vi köper våran egen häst till Madicken :)

2009-04-18 @ 17:42:23
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: miggs

Vintage: Nej, det är mammas kusins hästar, ialf två av dom, hon har tre stora travisar med :-)

Alla småflickors dröm är att ha en egen häst!

2009-04-18 @ 19:01:59

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0