Inlägg 156

        
Ja tack 
 
Ja tack

Ja tack

Ja tack

Med dessa känns det som om fötternas vår är garnska räddad eller ? Sandalerna och kilklackarna ligger nog mig varmast om hjärtat.... Nog för att jag har både gladiators redan, två par tom och ett par underbart fina kilklackar så kan en tös aldrig få nog med skor, eller hur ??

Nu blir det middag, shnitzel o ostsås med ris, göttans mos!
Midas är lite hängig, han har nog feber och snorar, min stackars fis, så han har sovit i omgångar idag och jag hoppas han blir bättre under kvällen.. Men, nu ska jag in och försöka somna honom så han får vila, för vila vet vi alla är den allra bästa medecinen och jag glömde hans alvedon hemma, för inte hade han feber eller var hängig igår vär vi åkte.... JAg borde ha en flarra i skötväskan med, jajja man kan inte tänka på ALLT!!
Sen blir det promeix ialf för oss och imorgon ska bi på dop om Midas är bättre.



Jag saknar min fruga....

Tyck Till.
Postat av: LindaNoremalm

Hej!! De e Linda här. Vad fin sida du har. Tack för alla fina kläder. Vi hörs! snygga svampar!! =) Kramar o Pusss

2009-04-19 @ 09:56:41
Postat av: miggs

Linda: Men hej göllet! Det var väl så lite så, klart vi hörs! Kram o Pöss!!

Oh pussa Lavina från mej!!

2009-04-19 @ 11:08:59
Postat av: L

I lööööv shoes =) Det kan man ALDRIG få för mycket av. Sist gång beställde jag hem 5 par =)

2009-04-20 @ 08:50:01
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0