Inlägg 157

Ja, vi skulle egntligen vart på dop idag men Midas är fortfarande ganska snorig och lite fbrig och mamma har med blivit snorig så nej, vi hoppade det för man vill ju inte smitta ner släkten ju.
Midas glad i hågen tyckte att kvart i sju var en bra tid att stiga upp idag men njaa, fast efter lite lek o bus, välling och ny blöja somnade han på min arm och så sov vi till halv tio! DÅ kom mamma ner så medans hon tog Midas matade jag voffarna och gick ut med dom, satte dom i hundgården och sen gav småhästarna hö, dom är så söta så smågnäggar dom när man kommer och den svarte brukar inte kunna hålla sej så han börjar äta innan man får ut höet på backen.
Anyhoo, Midas kryper runt ute i köket och pratar med mamma jag ligger i soffan med lapen på magen, så jävla gott :-)
Tjaa, idag ska man ju åka hemåt, jag älskar att vara här på landet, vara med Camillas hundar och mata hästarna och andas lantluft men jag saknar stan, jag saknar Marreballe o Marcus och mina djur....
Så, borta är skitbra men hemma är nog i det långa loppet ganska bäst :-)

Vi hörs nog när jag är hemma på Uddevallamark igen.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0