Inlägg 158



Nu ska vi sälja våran säng, och sängborden.
Jag har alltid hatat denna sängen, är för låg och har sylvassa kanter som ger mina smalben grova blåmärken...
 USCH!
Marre va lite sugen, ska inte hon ha den åker den ut på Blocket, så det så!

Tyck Till.
Postat av: novalie

vad ska du ha för den ??

jag kan kolla runt lite för dej ?? är det hela sängen eller bara gavlarna du ska sälja?

2009-04-19 @ 23:45:03
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Gulliga du :-) Tja, kanske 600, bara stommen och sängborden då. Och det låga priset beror bara på att det är två märken i huvudgaveln men som man inte tänker på för dom syns knappt om man inte tittar nära :-P

2009-04-20 @ 08:26:44
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/
Postat av: Jossan

vad är den för storlek?? för jag vill haaaaaa den =)



jag har en 180 säng.



Kram

2009-04-20 @ 22:22:30

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0