Inlägg 159

I eftermiddag när Marcus kommit från jobbet ska jag och mina två stora pojakr åka till stan, dom ska få ett par timmar med BARA mig, det händer ju tyvärr inte så ofta längre för man försöker räcka till men man kan bara vara på ett ställe åt gången. Nog för att vi sitter  och myser i soffan ibland och pussar godnatt varje kväll så har dom inte tiden med mej, och det var så LÄNGE som det var bara vi tre, vi var ju ett team. Tack o lov har dom förståelsen nu att Midas är bebis och behöver mig en heldel, men det värker ju i mammahjärtat! Men, i eftermiddag ska jag ta med dom på McDonken och sen går vi till BR där dom ska få köpa ett par grejjer.. Jag ska medans vi är där nere smita in på Vero Moda och se om VÅRJACKAN finns kvar och en snabb in på hemtex och kolla Badrumsmatta.

Men ja, det blir ialf vår efter/kväll, sen åker Marcus på träning då blir det bada alla barnen och dammsuga nedervåningen.

OH jag hämtade mitt Jotexpaket idag, där fanns gardiner till köket och krukor samt ett nytt duschdraperi :-) JAg har donat lite nu och ja herre Örjan det vart så jävla bra!!
Ha nu en underbar fortsatt dag med massor av kärlek och glädje!

Mamas Boyz <3

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0