Inlägg 161

God afton på er!
Jaha, några timmar i stan vart det med pojkarna ialf, vi käkade Donken sen gick vi till BR där dom fick varsin rääät stor leksak, eller ja båda gick på 350.... Men det är dom ju värda!
Sen villa mamma, dvs moi med shoppa så jag tvingade med dom till Body Shop där jag handlade lite godis för kroppen, underbart!! Och sen råkade vi släntra in på Clas Ohlson där det gick typ nästan en tusenlapp? MEn jag köpte gympapåsar, ramar till storarummet, scrapgrejjer, tejp och nån visp och lite till... Jaja, det är ju till oss alla, så får man ju se det eller?? Precis :-)


Vi har beslutat att lämna bort Boss på foder, detta är skitjobbigt för oss men vi har kommit fram till och insett att tiden finns inte för honom, den tiden han kräver och förtjänar. Marcus är borta 14 timmar om dagen, VARJE dag i princip, jag har tre barn och ett stort hem att ta hand om. Och jag är MEDVETEN om att det var jag som ville ha hund, men vårt liv såg jävligt annorlunda ut då. Vi älskar Boss och han är en del av vår familj men han förtjänar bättre än det vi kan ge honom för tillfället. Men vi vill inte sälja honom just nu ialf, så vi mjukstartar med  att lämna ut på foder.
Min mamma hade kunnat at honom om hon var hemma mer, men hon ligger ute mycket på vägarna och jobbar så himla oregelbundet så det hade blivit svårt för henne.
Vi har en som är väldigt intressant och vi ska sätta upp en dag då vi kan åka ner och hälsa på dom som gärna skulle vilja ta Boss, hon låter himla snäll och rar på telefonen och har stor erfarenhet av hundar och just raser som Rottweiler m.m.
Vi får se hur detta slutar, men ja...

Nu ska jag kasta mina ungar i säng, Midas och Marcus snarkar redan gott, sen ska jag ta ett bad, packa in håret, vaxa det som vaxas skall och sen bara vara, hoppas ni har en kanonkväll.

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

VISA bilder på body shop shoppingen hihihiihihi :)



ha det finast på er.



Ps trist med hunden hoppas att ni hittar en fin fodervärd till han :)

2009-04-20 @ 22:38:38
URL: http://www.bambii.blogg

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0