Inlägg 163

Ser ut som om vi får sålt sängen ialf, fick flera intresserade via Bilddagboken, och då är det folk jag känner, hur roligt är inte det :-) Så nu fick jag minsann sätta kö-system så att damerna kan hålla sej i schack!

Midas har vart så ledsen ikväll, han vaknade och PANIKSKREK och blev lugn när jag vyssade honom sen somnade han, vaknade och panikskrek igen och samma procedur om o om igen... Fick lägga in honom hos Marcus som SOV stackarn men jag var ju tvungen att gå ut med voffen på nattkissen.
Midas var ledsen hela tiden hos pappa :-( Så nu har jag vyssat honom igen och lagt honom på soffan, hoppas han sover gott nu så bär jag upp honom sen, vågar INTE det nu om han skulle vakna igen. Usch jag hatar när mina barn är ledsna, alltså dom stora kan ju berätta om dom har ont eller drömt en mardröm men det kan ju inte Midas, men han har ialf ingen feber och verkar inte ha ont i magen, är väl kanske bara en sån kväll att han vill vara nära sin mamma. Lillefis ♥

Nu ska jag snart nana, luktar body shops jordgubbsbutter, fan man vill liksom ÄTA den krämen, man luktar som en halvsmält gräddig jordgubbsglass, så jävla gott!!

Bilder kommer imorgon på en MASSA saker, men sov gott mina kära läsare så hörs vi imorgon, nu kom frugan hon blir så puss om jag inte pratar med henne direkt, liksom går o surar en stund.. HAHA! Skojja

Natt

Tyck Till.
Postat av: Sanna

Mmm..Den jordgubbsgrejen luktade ju underbart!! :) Drömt om dig inatt ;) Höhö!!

2009-04-23 @ 14:21:05
URL: http://saantastic.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0