Inlägg 164

ja, jag lovade ju lite bilder och har inte lagt upp på ett tag så här kommer den sen ett par veckor tillbaka och nya.

En dag var Emmy, Tindra o Timpan här o hälsade på :-)



Ja, jag o Midas var ju essunga en helg, och jag passade på att vara ute i solen med vovvarna :-)
XantéLill-O

Bilder från shopping igår :-)

Nya grejjer från Jotez, bla krukor och gardiner, LOVES it.
Ska jag bara hitta fina krukväxter med som jag kommer mörda första veckan...

Body Shop är aldrig fel :-)

Scrapgrejjer, papper o stämplar och 7 nya ramar till väggen i vard.rummet :-)



En dag på påsklovet var vi i Bjursjön och grillade
här är lite bilder....

Jag oBoss väntar på Husse

Boss fick en kompis, harrejävlar vilken best!

Ja, Lukas har lärt sej göra dedära tecknet ingen egentligen VET vad det betyder eller ??

Marcus o Midas och pojkarna under fikat :-) MYSIGT

Inegn sepciell ordning och kanske skulle lagt upp fler men det tar ju en miljard år.. Nu börjar Midas bli nanig så det blir att sova en lur, ialf för hans del Jo, inatt hade han ont i magen och nu vet jag varför, han fick mjölk till maten igår, men efter lite alvedon somnade han gott vid ett och sov till halv åtta i morses...
Men, ingen mer mjölk på ett tag ialf...

Ha en bra förmiddag!!

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhhh bodyshop :)

fin shopping :)

kul med scrapping :)



Ha det finast med er alla :)

2009-04-21 @ 20:41:27
URL: http://www.bambii.blogg

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0