Inlägg 165

Skopunkten är en ganska underskattad skoaffär, dom har väldigt blandat och ibland inte ett skit som faller mej i smaken men ibland kan man hitta ett par guldgryn :-)
Jag kan bara inte bestämma mej ? För på fredag innan vi lämnar barnen tänkte vi åka förbi Överny just för att köpa skor till oss, Marcus behöver ett par han med.
Men doma gillar jag.... Vill ha alla.. alla alla alla......



Doma ska det bli till pojkarna, Linus får par nummer 1 pch Lukas par nummer 2
Han ville ha dessa förra året men då fanns dom inte, så det är bara att hoppas att dom finns i år :-)


Jo, de skor jag la upp för några dagar sen kommer från Have2have
det glömde jag att säga...




Nu har jag fått upp mina fotoramar över soffan ialf, nu ska jag få upp alla små fotoramar ovanför datorn med, får kanske passa på nu när Midas sover? Idag klockan ett ska jag på möte med, för Lukas i skolan. Hoppas på BARA goda nyheter!!!

Tyck Till.
Postat av: novalie

dräglar över klack skorna så brutalt snygga

2009-04-21 @ 11:59:01
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: akå

Jag blev kär i de första skorna!

2009-04-27 @ 17:03:51
URL: http://skjutmigihuvudet.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0