Inlägg 167

Nej, jag är inte död jag har bara inte haft nåt direkt att skiva så därför har det vart tomt ett par dagar...
Hur är det mer er ? Här är det bra, eller ja ganska bra ialf. Tack vare Marreballe som alltid ser till att jag mår bra och gör att jag skrattar så tårarna rinner och jag får lite lycka tillbaka i magen.

VAd har mer hänt? Jag fick paketet med pojkarnas kläder och herre vad nöjd jag är, bra kvalité och snygga saker var det framförallt så jag är lätt nöjd! Och det var dom med ;-)
Midas kryper runt i vanlig ordning och pillar på ALLT, nu är det snart dags att barnsäkra och ta bort allt från goilvet och typ en meter upp, då kan han pilla bäst han vill hihi :-)
(Fick pausa och soman Midas, en förmiddagslur får man ju ha)

Men jaha.. Jag vet inte mer just nu, har ingen lust alls.
Men jag ska göra en ny design till Madde (Nova.lis) blogg nu ialf, det är skoj som bara den :-)

Tyck Till.
Postat av: novalie

Go du är ...Det är bara att härda ut till du kommer på en lösning på problemet vill inte skriva mer om detta här.. men du är en go tjej och förtjänar det bästa

2009-04-23 @ 10:05:21
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0