Inlägg 168

idag har det varit en kanondag från typ början till slut, eller den började ifs igår när jag frugan,sanna o madde satt igårkväll ocg drack varsitt glas vin och pratade lite skit, sen gick sanna som skulle upp o jobba, lite synd men plikten kallar. annat är det för oss andra loosers som antingen är mammalediga eller arbetslösa :-P Men trevligt hade vi ialf!!
Idag har vi suttit ute på berget heeeeeeeeeeeeela dagen lång i solen, fikat och myst flera styckna i timtal! Sen åkte jag,malin,frugan o sandra och handlade GRILLMAT, mattias och micke tände upp stora grillen. Så berget var fullt i folk och barn som åt flintastekar,kycklingfilér, grillspett och naturligtvis korv med bröd :-) Jag o mina kids käkade tunnbrödsrullar med korv o mos, inte alls illa! Så klockan var nästan åtta när vi gick in och det blev lite kyligt... Då kastade jag mina lagom skitiga ungar i badet och gick ner med frugan till Sandra som skulle haft ljusparty men det vart inte så många som kunnat komma men vi fick lukta på ljus ialf, och HERREÅKE vad ljusdofter, hade rätt lite beslutångest eller, och jag är den mest jobbiga människa att bestämma mej om saker, speciellt SÅNA saker.... Men till slut hittade jag en doft som jag fastnade för (ja, plus typ 15 dofter till av alla 100) men så det vart ett 12pack med värmeljus för 95 pix, då är det ju bra kvalité med, jag tänkte jag gillar ju mina Yankees alltså och hade svårt för att prova andra men nu får man testat ialf, så kan man ju jämföra lite :-P
Får se vad som blir i helgen, har lite olika förslag att gå på men vi får se mer imorgon.
Hoppas ni har haft en bra dag och jag är glad att jag har så fina människor i min omgivning, det gör livet lite lättare ibland!

Jag tar nog tåget till VBG imorgon med pojkarna, kan vara trevligt att komma ut på en åktur, måste bara meddela deras pappa först kanske :-/

Och tack Madde för dina fina ord, dom värmde mer än du tror gumman <3

Tyck Till.
Postat av: novalie

Varsågod du är värd dom rätt av =)

Vad blev det för doft du fastnade för ??

visst va dom sket goa

2009-04-24 @ 00:04:59
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Fan, jag har glömt? ELler nej, soltorkad Bomull! Fräsck sommardoft liksom :-) Dom var underbara många av dom, ville gärna köpt fler men då kan man skippa maten i en månad haha!

2009-04-24 @ 14:33:04

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0