Inlägg 169

Hej på er! Jaghar haft en underbar dag redan och klockan är bara halv tre ju :-)
Familjeförskolan idag var kanon, som vanligt! Jag älskar att vara där, det gör vi nog alla som går där tror jag?!
Men jag pysslade mera på min klippbok om mitt liv så nu börjar det faktiskt bli ganska ihophängande men det är ju så svårt vad man ska ta med och vad man ska lämna utanför, hade jag tagit med ALLT som hänt hade jag behövt typ 20 album o inte bara ett...
Sen promenaderade vi i VÄRMEN till dagis och hämtade Alex och sen hem. Midas somnade i vagnen och sover ännu, gott!
I eftermiddag ska jag och pojkarna ta bussen till VBG sen tar jag tåget hem, hade ju hoppats på tåg båda gägarna men man kan inte få allt ;-)
Vi hörs kanske ikväll.

HEYS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0