Inlägg 170

Igår åkte vi till Överby, med tanke på att det var 20% på hela SIBA-huset, det hade jag ingen aning om men det var pojkarnas pappa som tipsade om det, det tackar vi för :-)
Så vi alla 4 fick skor (Midas har redan skor hihi) jag köpte de svarta ballerinas från Skopunkten jag hade med på bild för ett par inlägg sen, dom är skitsöta! Barnen fick andra än dom som vi hade på bild men coola så dom blir nog nöjda :-)
Sen vart det lite småplock som keps till Midas, lite mat och pojakrna fick varsin batteridriven Shrektandborste, kostade ju bara 50 pix på Rusta, tror dom kommer gilla dom jag vet att Lukas har velat ha en sån länge ialf... Linus reaktion ska bli intressant! Och en ny hemtelefon eftersom våran efter ett heelt års användande (av oss då, köpte den beg.) nu har lagt sin tjänstgöring på hyllan, men efter otaliga smällar i goövet, bli kastad i väggen HÅRT en gång så får man ju faktiskt förstå att den inte längre pallade trycket av vår familj haha! Men, nu står det en grå lite manick i hallen istället :-)

Igår skulle vi ju vart till Ale och hälsat på dom soms ka ta över Boss men det krockade med annat så vi ska boka om tiden, får se om det går i helgen för då kan vi ju hämta sängen samtidigt, YAY för en ny säng!!

Nepp, nu till annat
Jag vet pisstråkigt inlägg men orka ?

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0