Inlägg 174

Alltså vår kära Yiah (eller ja, Lina för mej) skrev ju för ett tag sedan om Cilit Bang och hon lpvordade detta medel till skyarna och hennes glv bara blänkte så ackert efter ett svep med BANG.
Idag var jag på ICA dalaberg, där jag inte är långt ifrån ett stammisklipp-kort haha så köpte jag Cilit Bang, gick med höga förväntningar hem till mina rätt så skitiga golv, jag dammsuger varje dag men är rätt kass på att dra fram moppen. Men, efter att ha svept över med dammsugaren så drog jag över med hett vatten, mopp och BNG och jäävlars Håkan mina golv blev fan ASRENA, och detta är inget jag bara säger nu, alltså så rena som dom är nu har dom alrig varit innan och jag är den som köper olika skurmedel varje gång, dom blir inte ens såhär rena med Klorin, och dom KÄNNS renare liksom.... Så ja Lina du får en guldstjärna för detta tipset poch alla ni andra måste köpa det :-P


Nu ska jag äta middag, potatis, senapssås och stekt körrv.
Tack Madde för sällskapet förut, och tacka Akita med givetvis :-P

Tyck Till.
Postat av: novalie

tack själv alltid trevligt att snacka me nån som har lite innanför pannbenet haha

Fan man kanske skulle ta å testa den

Bang och smutsen är väck !!!

2009-04-27 @ 18:39:54
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: akå

åå måste testa det! luktar det något? luktar det gott?

2009-04-27 @ 19:01:28
Postat av: L

Jag har letat som en galning efter det!! Det är på Dalaberg dom har gömt det alltså?!

2009-04-27 @ 19:17:55
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Lina

JA, jag säger ju det :D:D



Cilit Bang är det ENDA som får rent mina sketna golv. Och istället för att köpa färdigblandad CilitBang spray, som är SVINDYR, så blandar jag den för golven med vatten i en sprayflaska och sprayar när jag ska torka borden och damma typ. BANG: smutsen är VÄCK ;)

2009-04-27 @ 19:56:14
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: miggs

madde: ja, vi är rätt smarta du o jag haha! det gör vi om snart :-P och ja, testa! det är lätt värt :-P



akå: ja, jag köpte citrondoft, men den luktar lagom mycket och samtidigt RENT och inte stinker citron som många gör.



Lina: Nu köpte jag ifs tvåpack med sprayflaskor till kök och toa på Rusta men jag brukar blanda egna annars ;-)

Och ja, BANG och smutsen VAR väck hihi

2009-04-27 @ 20:08:40
Postat av: Nathalie

åh den måste jag bara köpa nästa gång jag är på maxi :)

2009-04-28 @ 18:53:16
Postat av: kia

ja köpte sprayen för ett tag sen för o testa i badrummet har fått sån där mögel eller svamp på kaklet....spraya på låt verka 5 min o vips en borste o lite vatten borta!!!! i looooove Cilit Bang

(by the way om ni har tillgång till dollarstore så kan man köpa 2 flaskor för 50:-)

2009-04-29 @ 12:57:25
URL: http://kanittha.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0