Inlägg 350

God morgon på¨er. Blå himmel och solsken idag, YES!!
Gårkvällen var lugn, Midas somnade vid åtta-tiden men vaknade och var aspigg vid nio och bara vägrade somna om, så han förde lite väsen med oss ist'ället men det är ju bara mysigt =)
men vid halv elva var både jag o Tias så trötta så vi la oss och då hade han somnat om i sin säng. Det fattar inte jag, vissa småttingar man ser kan liksom ligga på en matta på golvet eller en filt vid stranden och bara stensomna, det skulle Midas aldrig göra... INGEN av mina kids har kunnat göra så, undrar varför liksom?
Tias tvättar och Midas äter kex, dom har blivit bra polare nu, det är bra skit tycker jag!
Anyhoo, idag ska vi först ut till Tias mami o papi och äta middag sen i eftermiddag kommer min mami hit och hälsar på, vi ska väl fika och ta en promenix och bara umgås. Mamma orkade inte vara i Essunga idag, hon är lite trött på det men kommer flytta in i sin lägenhet 1 september, hon flyttade ur sin i lilla edet för ett par dagar sen, Tias var med och hjälpte, han ställer så gärna upp och alla som var med och hjälpte till tyckte han var en kanonkille hihiiii.

Jaha, angående mitt copycatinlägg.... Varför tog DU åt dej? Hur vet du att det var riktat till just DEJ
jag menar snälla nån, tar man åt sej så klämmer det en sko nånstans antar jag....

Jag önskar er ialf ALLA en superfin dag nu ska jag platta håret, ni ska se hur jag ser ut nu när det är nyfärgat och oplattat, lite 80talsfrilla med en hint av hockeyfrilla. ASFULT haha!!
PUSS


Männen i mitt liv just nu.

Jag saknar mina stora killar sjukt mycket....

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0