Inlägg 361

Igår eftermiddag kom ju mami hit, vi fikade först och pratade sen vart det kolla TV och vi åkte till stan och hämtade pizza, eller JAG var redig och åt kycklingsallad med en normal mängd currysås :-P
Så vi myste med det och vid 22 tiden skulle jag o Marie ta en promenix med hennes vaffe så det gjorde vi, gick igenom stan där folket hade invaderat uteserveringarna i hopp om att ta vara på den kanske sista kvällens härliga sommarbris för jag tror de flesta går runt och vet att sommaren är väldigt snart över.
Jag kände lite sug att sätta mej på ett ställa och ta en kall öl men jag spar det tills jag slutar mitt vik, den ölen kommer sätta sig ännu finare då, tror jag ?
Men ialf, det var en mysig promenad och som vabligt pratar ju jag o Marie heela tiden, det har jag verkligen saknat, att vi bara pratar om allt, tänker så lika om (nästan) allt och bara kan anaklysera saker och sen skratta åt alltihopa!
Så, tack Marie =)

Hem idag till Uddevalla, vill jag hem ? Nej. Vill jag vara kvar i min bubbla i THN ? Ja-
Dock måste jag hem till jobbet, till mina gamla pulver som får mej att le så många ggr om dagen.

Joho, fan jag måste ju bara berätta, medans Tias dotter provade kläder igår slängde jag ett öga på REAstället och hittade ett plagg jag ALDRIG skulle tro mej köpa, men jag köpte en Jumpsuit med Harembraller, ni vet allting sitter ihop, smocköverdel och braller i ett, svart...
Jag vet inte hur jag tänkte men jag provade den igår och hade den faktiskt när vi hämtade pizza och jävlars Helge jag var rätt HET i den hihi, och det var storlek 40, vilket betyder att fröken Bertis har loosat lite kilon...
Jag ska försöka få ett bra kort på alltihopa så får ni se om ni skrattar MED mej eller ÅT mej.
Nu har Tias gjort frukost till mej, Boofen min.... <3

Ha en härlig dag!


Tyck Till.
Postat av: novalie

stl 40 det va fan duktigt =)

2009-08-02 @ 11:22:46
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Hi hi hi... KIKA in i min blogg =) Även L köpte en sån som jag aldrig trodde jag skulle köpa. Fast min var dovlila =) Coolt!! Tänker lika även när vi är på var sin sida av Sverige =) Pösss på dig min saknade ♥

2009-08-02 @ 12:20:00
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0