Inlägg 363

Japp, vi kom tillbaka till Tias för snart en timme sen, han står nu och diskar de glas han köpte, det var BARA glas, en äggskärare och handdukar han skulle ha. Yeah right... Gick på över 1000 pix, nya gardiner till storarummet, mattor till hallen, badlakan, lampa, gardinstång och lite annat smått o gott :-)
Jag köpte en lekback till Midas, en ny matta till hans rum, halkskydd till badkaret och lite barnsäkergrejjer...
Jag är nöjd, JO bestick med till mitt nya plejjs....

Så, nu ska vi fixa ordning här sen åker jag hemåt.

PUSS

Tyck Till.
Postat av: L

Har du fått lägenheten??

2009-08-03 @ 19:56:32
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0