Inlägg 364

Yepp, har jobbat idag 7:15-14:15, och jag försov mej i morses, vaknade 7:20 i PANiiiiK och ringde till jobbet, Marie svarade och jag säger: JAG KOMMER OM TIO!!!
Marie, lugnet själv: Ja men det är lungt, stressa inte i onödan här är lungt.
Men ialf, dagen gick ialf FORT och för en stund sen kom mina stora killar hem, dom ska stanna tills imorgon men dom har nog inte saknat mej lika mycket, jag ville hålla dom hemma men dom ville sticka iväg till kompisar... Suck...
Men, blir att läsa saga ikväll för dom och kasta dom i ett bad innan så får man lite mystid ändå, får ju passa på!

Annars händer här inte mycket, nu ska vi göra middag ialf. Äta bör man annars?


Ha en trevlig kväll i regnrusket!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0