Inlägg 365

ibland kommer vissa saker som en hård jävla käftsmäll.

jag hatar sånt.

men vet du?

what goes around comes around....

du ÄCKLAR mej


Tyck Till.
Postat av: novalie

oj men va har hänt

2009-08-03 @ 21:19:33
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Jag

Trots att det enda jag har fått höra om dig är skit så har jag faktiskt bildat mig en egen åsikt om dig och du förtjänar inte skiten du får. Alla gör vi våra val här i livet men vi behöver inte andras godkännande för att göra dem. Tycker att de som jävlas med dig borde ta sig en jävla titt i spegeln och öppna ögonen för att se vad som händer framför deras egna ögon istället för att leka perfekta. Som du skrev what goes around comes around och jag kan lova dig att åtminstonne en sak som du blivit utsatt för har den personen fått tillbaka på sig själv men förnekar det.



Jag önskar dig iallafall lycka till och hoppas på en ljus framtid för dig. Han verkar vara en go och mysig kille.

2009-08-03 @ 21:30:50
Postat av: Miggs

Jag- jag vet inte vem du är eller vad du vet om mig men tack för att du har lite hjärna ;) jag skiter vad folk pratar om mig eller tro sig veta om mig, har aldrig rört mig ryggen. Jag är en någorlunda bra människa vill jag själv tycka sen har man kanske gjort lite snedsteg från och till men som du säger, vem gör inte det? Man ska aldrig döma någon för rätt var det är står man i skit upp till knäna själv, det bara är så. Ingen är mer än människa och det är mänskligt att fela, skillnaden är bara att erkänna det eller förneka det:) ha en trevlig dag!

2009-08-04 @ 11:13:17
Postat av: Jag

Haha ja lite hjärna har jag:-) Nä men allvarligt det som jag fått sagt till mig om dig det är inga snälla saker direkt. Tänker INTE skriva det här om du inte frågar efter det. Men om du vill veta så säg till.



Jotack ska försöka ha en trevlig dag trots skitvädret:-)

2009-08-04 @ 11:29:11
Postat av: miggs

Jag: Nej, inget du behöver berätta, för jag bryr mig inte ett dugg för 90% av det är säkert inte sant ;-)

2009-08-04 @ 18:07:56

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0