Inlägg 368

Puh, har vart hemma en stund, kom hem efter en mycket låång dag på jobbet det har inte vart mycket död-tid på jobbet idag, mja förutom de tio minutrarna jag hade min fikarast vid tio eller lunchen då.. Annars har det vart full,t upp så jag kom innanför dörren hemma och ja, då fick jag börja städa och plocka undan.. Hmm mindre skoj menmen. Ska ta disk och lite sånt i köket sen så är det väl någorlunda ialf...Orka liksom?

Sen ska jag ner till stan, jag ska äta middag med Tias där, ska bli massa mysigt faktiskt!

Midas åker med hans pappa till Ödeborg idag, dom får det nog kanoners!

Jävla grått inlägg men har ingen bliggarlust direkt.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0