Inlägg 372

Japp, min eftermiddag blev sånhär



SOL, cocosolja, kall öl och cigg.

MUMMAH!!

Jobbat idag såklart, kör ju mina 9 dagar i rad men gick av idag klockan 14, gick förbi mormor o Erling och pratade lite, min goa lilla mommo.
Sen hem och ja, tvättat TVÄTTAT sen åkte Marcus o Midas för M ska iväg till nån polare i helgen och eftersom jag jobbar sent lör-sön så skulle Midas vara hos sin farmor o farfar, och imorrn skall jag hämta hem barnen (tack J-An för att du är pussgullig och KÖR) sen får mina två fisar följa med och vara med på jobbet, men det är bara 4½ timme så det blir nog kanoners! Dom kan lika gärna sitta i soffan där och äta godis och se på TV som här hemma.
Ha en fin kväll, jag ska bara njuta!!


(vissa saker håller på att falla sönder, eller faller dom på plats?)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0