Inlägg 378

Oh jag fick sova till 08 idag =) De stora pojkarna tittade på TV och dom väckerju inte mig på morgonen, ja ibland men inte alltid... Sen vaknade Midas och fick välling så ni MÖÖÖS i sängen och hade en mycket seriös konversation, han har börjat pata väldigt mycket "hitte på" språk nu och lyssnar man inte blir han lite sur hihi.

Jag kunde inte somna inatt så jag beställde lite från Halens, ett par stövalr, två par leggings, ett par tjockare knästrumpor och en stickad längre tröjja. ELler jag fick beställa TVÅ tröjjor men i 2 olika storlekar, man vet ju aldrig ? Så skickar man bara tillbaka den som är för stor eller för liten, slipper man skicka tillbaka och beställa nytt som kanske inte ens FINNS, ve o fasa!
Gjorde en beställning på Cellbes.se med nyss, tröjjor till pojkarna och ett par skor till mej :-P
Från Cellbes

 Från Halens, leggings och strumpor med men orka bild ?

Nu ska jag äta frukost, sen ringa mamma hon måste komma och passa barnen idag,Marcus kommer ju ikväll och jag börjar halv tre :-P

PUSS på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0