Inlägg 381

Haft en lång dag på jobbet, eller den har känst sjukt lång. Åttonde dagen i sträck gör jag idag så det känns, men jag ska ICKE gnälla :-P Gör imorrn medsen ledig torsdag, fredag sen jobbar jag hela helgen sen sista dagen för denna sommaren gör jag på söndag. Men jag har fått en idé som jag hoppas går igenom så jag ska prata med min chef imorgon, men säger inget ÄN.. Hihi.
Sov en stund förut efter jobbet jag var helt kaputt sen gick jag, M och Midas o handlade till middagen så nu står det falukorv med massa gojjsgott i ugnen, till det blir det MOS givetvis.

Hoppas ni haft en bra dag, jag vet min jobb ( ska stå MIN BLOGG. hur trött var jag?) suger kamelballe nu men det får ni ta, jag örkar inget annat just nu.

PUSS

Tyck Till.
Postat av: finaste

Vilken bra idé.. med falukorven.. tillaga den i ugnen.. LÄTT jag ska göra det idag! Tack för tipset!!

Hoppas ni får en underbar kväll!

2009-08-10 @ 18:15:31
URL: http://finastefin.bilddagboken.se
Postat av: L

Menar du jobb eller blogg?? ;)

2009-08-12 @ 09:59:40
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0