Inlägg 382

Idag, idag är jag LEDIG så jag fick sova till halv nio, det var väldigt MYSIGT och behövligt kan jag säga, usch för att gå upp i ottan hela tiden, usch. Men idag ska vi inte gnälla, idag ska vara glada =)

Jaha, jobbade igår påd dagen, sen gjorde jag väl inte så mycket vad jag minns ? Men framåt eftermiddagen ringde Anita och ROlande som hade vart på deras nya dagis och skolat in Fabian, och det visade sej att Midas och Fabian ska gå på samma avdelning på just det, samma dagis naturligtvis dom sitter tom bredvid varann vid bordet och har fackena bredvid varan,, hoppas dom blir bästisar på dagis. Men anyhoo, vi bestämde ialf att ses så dom två, jag o Marcus plus the bebbizz gick till skolan här vid oss och så fick pojkarna leka i sandlådan och Midas var väl sådär intresserad av sina hink o spade, men jaja. Ute var vi ialf en bra stund där sen tog vi en promenixrunda, jag fattar varför jag inte umgås mer med Anita, vi har ganska roligt ihop faktiskt, eller ja denna sommaren har jag ju inte umgåtts med NÅN kompis sådär egentligen...
Igårkväll var det movie för hela slanten, jag och Marcus låg och päste till MASK, ni vet den med Cher från typ 85, hon har en son med en ovanlig sjukdom så hans ansikte ser inte som andras, men ialf den såg vi, såklart bölade Terez emellanåt men den filmen är skitbra, Cher spelar sjukt bra och Sam Elliott är ASHET i filmen, bara det liksom :-P

Innan filmen grejjade jag i köket, lusten att fixa här i lägenheten har kommit tillbaka så jag skurade av och la fram nya dukar och såna saker, pyntade om osv. Det blev fint =)

Idag blir det NADA, vi ska äta lugn frukost tillsammans jag o barnen sen ska jag slappa, SLAPPA!!!

Ha en jukt bra dag mina vänner, (och ovänner)
PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0