Inlägg 383

Jisses jag har grejjat, eller jah inte sådär så att jag tar ut mej själv haha! Men pyntat om lite i kök och storarum osv.. Och så fick jag kastat Midas i ett bad, han åt grötpuré själv.. Hmm.. Han har vart lite mesig med att sitta ner i badet, fast jag köpt gummimatta o hela kitet, men sen så typ tappade han balasen lite och kom på rumpen, och sen vägade ungen gå upp... Jaja, där ser man hur saker ändrar sej =)

Nu ska jag vika resten av all tvätt Marcus tvättade typ i förrgår ? Så kan man få bort det ialf.

Jaha, det var min roliga dag, vad gör ni ?
Alla mina 3 läsare......................


Tyck Till.
Postat av: Sofia

tor allt vi e fler än tre :) kul blogg :)

2009-08-12 @ 19:05:09
Postat av: miggs

sofia: aaw tack, söta du =)

2009-08-12 @ 19:53:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0