Inlägg 384

Kvällen. Och shit jag har fejjat som en liten.. fejjare ?
Nah, men jag har plockat, dammsugit trappen och ställt mina fina lyktor i trappan, kan man tända ljus på kvällen så lyser det upp, passar bättre än på hallgolvet, MIdas är ändå på dom hela tiden med sina majskrokegeggiga små fingrar men nu slipper vi gegg, utan bara ljus =)
Marcus kom hem förut från jobbet, första dagen efter semestern men jag tror det gick bra, sen åt vi middag, köttfärssås och roliga makaroner... Han skulle tränat men det var för lite folk där, tja så är det när folk jobbar eller har familj, man kan inte få ALLT i världen :-P
Nu leker familjens M&M's krypjage, jag o Linus kollar Turtles(mja,jagbloggarju)ochLoppanhämtar sinkompis Kevin som ska sova hos oss. Sen ska vi se på film, jag och barnen när M&M's lagt sej, stora M ska upp o jobba, lille M tja han är ju bebis så han måste ju sova!

Jaa, fan Lena vet du vad jag hittade i mina gömmor, pojkarnas gamla såndär tallrik vi pratade på för ett tag sen, en riktig Pur som dom såg ut DÅ, men RIKITGT bra sugpropp, det var fan lycka!!
Sen är det en av de få saker jag har kvar sen deras bebis-tid, så det var ja glad för att hitta ;-)


Nepp, nu ska jag lägga upp lite annonser på bebis-saker jag inte orkar släpa på.
PUSS på er!!

Tyck Till.
Postat av: L

Åhhh vad gött för dig!! Vill med haaaa ;)

2009-08-13 @ 11:41:12
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0